Subject: Ed: [EPS juhatus] FW: Nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse väljatöötamiskavatsus
From: "Marje Oona" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 08:32:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Perearstide Seltsi tagasiside nakkushaiguste ennetamise ja
tõrje seaduse väljatöötamiskavatsusele.

Lugupidamisega,
Marje Oona
Eesti Perearstide Seltsi juhatuse liige
  _____

Saatja: via EPS Juhatus <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 3. juuni 2025 09:22
Adressaat: juhatus <[email-masked]>
Teema: [EPS juhatus] FW: Nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse
väljatöötamiskavatsus

Tere,

Edastan.

Tagasisidet ootame hiljemalt 3.07.2025 e-posti aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.
Tervitades,

Tiiu

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: teisipäev, 3. juuni 2025 09:09
To: Eesti Apteekrite Liit <[email-masked]>; Eesti Perearstide
Selts <[email-masked]>; Eesti Puuetega Inimeste Koda
<[email-masked]>; Eesti Õdede Liit <[email-masked]>; Maksu- ja Tolliamet
<[email-masked]>; Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Eesti
Infektsioonhaiguste Selts <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit
<[email-masked]>; Eesti Laborimeditsiini Ühing
<[email-masked]>; Riigikogu sotsiaalkomisjon
<[email-masked]>; Kaitseressursside Amet <[email-masked]>;
Eesti Proviisorapteekide Liit <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit
<[email-masked]>; Eesti Töötervishoiuarstide Selts
<[email-masked]>; Ravimitootjate Liit <[email-masked]>; Eesti
Lastearstide Selts <[email-masked]>; Eesti Akrediteerimiskeskus
<[email-masked]>; Eesti Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked]>; Eesti
Õpilasesinduste Liit <[email-masked]>
Subject: Nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse väljatöötamiskavatsus

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 3.07.2025 e-posti aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Pealkiri: Nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse väljatöötamiskavatsus

Registreerimise kuupäev: 02.06.2025

Registreerimise number: 1.2-1/1513-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.sm.ee <http://www.sm.ee>

_________________________
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud Eesti
Perearstide Seltsi juhatusele kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada.